All the latest tour dates, including some new additions: http://t.co/3x0IWtWQ9i + New live photos from last weekend! http://t.co/3zlMskQAzV 2 days ago
-- Poets of the Fall on Twitter

Post new topic Reply to topic  [ 12346 posts ]  Go to | Previous 1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412 Next
Author Message
Moderator of Souls

Nikotiko wrote:
Onkos muuten ylihärmän keikka 21. päivä k18? oli tarkoitus lähteä sinne siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa, mutta siskoni ei ole vielä 18... :/
Live Nationin sivuilla ei mainita ikärajasta eikä myöskään kylpylä-kuntoutuskeskuksen sivuilla. Yleensä näistä mainitaan, jos ikäraja on. Jos kuitenkin haluat olla ihan varma, niin kysäise sähköpostilla myynti@harmankuntokeskus.fi :)

Profile  

A Talespinner in the Ring

Dark Side of Light wrote:
Nikotiko wrote:
Onkos muuten ylihärmän keikka 21. päivä k18? oli tarkoitus lähteä sinne siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa, mutta siskoni ei ole vielä 18... :/
Live Nationin sivuilla ei mainita ikärajasta eikä myöskään kylpylä-kuntoutuskeskuksen sivuilla. Yleensä näistä mainitaan, jos ikäraja on. Jos kuitenkin haluat olla ihan varma, niin kysäise sähköpostilla myynti@harmankuntokeskus.fi :)

Kiitoksia :P

Check out my photography on Flickr, please!

Profile  

A Talespinner in the Ring

Tavastian keikan jälkeen oli sellainen olo että perrrhana, miksen ole ollut näillä jo aiemmin. :D Magee show! Saattoi olla ensimmäinen, muttei todellakaan viimeinen PotF:n keikka jolle menen, oli sitä seuraa siellä tai ei.

Profile  

Shakespeare's Worst Nightmare

Tulipa tuossa katseltua kamerasta vanhoja keikkakuvia Virgin Oilista viime joulukuulta (kyllä vain, ne kuvat ovat vieläkin siellä :P ) ja todettua että pakko on joku kerta päästä uudestaan sinne, jos Pojat heittävät keikan siellä sitten taas joskus. Silloin pitää myös ottaa äiti mukaan.

Ja tajusin myös, että eilen päättyi haku ammattikorkeakouluihin :shock:
Itse tein haun sinne jo pari viikkoa sitten ja olin niin tylsä, etten laittanut kuin yhden vaivaisen hakuvaihtoehdon. Yks kaveri luetteli oikein pitkän listan omista hakutoiveistaan ja mulla on vaan yks kämänen hakutoive. Ei vaan voi mitään, jos ei ole paljon sellaisia aloja mitä mua kiinnostaisi alkaa opiskelemaan :D
Ja jos en pääse haluamaani paikkaan, niin sitten on välivuosi tiedossa.

gone mad with the night
That's how you reshape destiny"

Profile  

A Storyteller in the House

CrimsonCat wrote:
Ja tajusin myös, että eilen päättyi haku ammattikorkeakouluihin :shock:
Itse tein haun sinne jo pari viikkoa sitten ja olin niin tylsä, etten laittanut kuin yhden vaivaisen hakuvaihtoehdon. Yks kaveri luetteli oikein pitkän listan omista hakutoiveistaan ja mulla on vaan yks kämänen hakutoive. Ei vaan voi mitään, jos ei ole paljon sellaisia aloja mitä mua kiinnostaisi alkaa opiskelemaan :D
Ja jos en pääse haluamaani paikkaan, niin sitten on välivuosi tiedossa.

Anteesi, vanha täti ihmettelee täällä.Eikö AMKhakuun ole enään minimäärää?
Kun 6 vuotta sitten piti hakee min. 4 paikkaan, jos välivuotena halusi olla "kelpokansalainen". Kavereille kävi ohraisesti, kun eivät täyttäneet tota kriteeriä. Kun työkkärin tädit, jotka ei noin muutenkaan ehkä erota laiskaa nuorta työhalukkaasta, ei sitten antanut mitään työpaikkoja. Saatikka kun ei lain nojalla tarvii antaa mitään tukia ja Sossuthan ei silloin ole velvoitettuja auttamaan kuin 60% normaalista toimarista. Tai siis puolivuottahan niillä tuskartelussa meni. Piti jälleen hakea syksyllä, jolloin kaverit hoiti "haut" kuntoon. Tietenkin hakivat sellaisiin paikkoihin, joihin eivät päässeet ja saivat välivuoden. ;)

Onnea hakuun ja toivottavasti käy niin kuin haaveilet. Toivotaan, ettei kukaan joka haluaa välivuotensa saa sinun paikkaasi.

Profile  

miten mä muistelisin et sillon ku ite hain 2008 amk:hon niin olis ollu max 4 mihin sai edes hakea (hain kolmeen) :?

Profile  

En ole ihan varma, ei meille ainakaan sanottu mun muistaakseni mitään minimimäärää, vaan sai hakea niin moneen kuin halusi :? Olisi mun kaverikin sanonut jotain tosta, koska se tietää suunnilleen ulkoa kaikki kouluasiat yms. kun sille kerroin mihin aion hakea.

Muistain kuitenkin, että silloin aikanaan peruskoulun yhteishaussa amiksiin ja lukioihin piti hakuvaihtoehtoja olla vähintään kolme.

behind the crucifix wrote:
Onnea hakuun ja toivottavasti käy niin kuin haaveilet. Toivotaan, ettei kukaan joka haluaa välivuotensa saa sinun paikkaasi.

Kiitos, olisihan se ihan kiva päästä :)

gone mad with the night

Profile  

CrimsonCat, onnea haun kanssa! :)

Itse olen koittanut niitä kesätyöpaikkoja taas katsella, mutta kun missään ei oikein saa käydä kysymässä suoraan vaan pitää niitä nettihakemuksia täytellä, ja ne taas tuntuvat olevan aika epävarma keino saada töitä. Pitää vielä koittaa pariin paikkaan näin viime tipassa, kun ensimmäisistä ei kuulu mitään. :|

Omaa rahaa olis kiva saada, mm. niitä keikkoja ajatellen... :roll:

Profile  

The Foreboding wrote:
CrimsonCat, onnea haun kanssa! :)

Itse olen koittanut niitä kesätyöpaikkoja taas katsella, mutta kun missään ei oikein saa käydä kysymässä suoraan vaan pitää niitä nettihakemuksia täytellä, ja ne taas tuntuvat olevan aika epävarma keino saada töitä. Pitää vielä koittaa pariin paikkaan näin viime tipassa, kun ensimmäisistä ei kuulu mitään. :|

Omaa rahaa olis kiva saada, mm. niitä keikkoja ajatellen... :roll:

Kiitos The Foreboding :)

Olisi kyllä kiva myös miunkin mielestä omaa rahaa saada, mutta en hakenu kesätöihin täksi vuodeksi. Voisihan sitä vaikka ettiä töitä jos ei opiskelemaan pääse :roll:

gone mad with the night

Profile  

piiuski wrote:
miten mä muistelisin et sillon ku ite hain 2008 amk:hon niin olis ollu max 4 mihin sai edes hakea (hain kolmeen) :?
CrimsonCat wrote:
En ole ihan varma, ei meille ainakaan sanottu mun muistaakseni mitään minimimäärää, vaan sai hakea niin moneen kuin halusi :? Olisi mun kaverikin sanonut jotain tosta, koska se tietää suunnilleen ulkoa kaikki kouluasiat yms. kun sille kerroin mihin aion hakea.

Muistain kuitenkin, että silloin aikanaan peruskoulun yhteishaussa amiksiin ja lukioihin piti hakuvaihtoehtoja olla vähintään kolme.

Niin ne ajat muuttuu.. :D Tuntee itsensä oikeasti vanhaksi. :oops: Mutta tietenkin kun suomessa alkaa noita "järjestelmästä" pudonneita nuoria ja aikuisia olemaan, niin hyvä, että asioihin tulee järki.

Profile  

Uus levy on ihan hirrrveen hirrrveen hyvä! :D En osaa sanoa yhtä lempparibiisiä, jotku biisit niinku esme The Ballad of Jeremiah Peacekeeper, kolahti heti ja jotku biisit kolahti muutaman kuuntelukerran jälkeen, niinku esme Running Out of Time. Ja sitten on The Happy Song, joka saa jollain hullulla tavalla mut hyvälle tuulelle, ilmeisesti nimensä mukaisesti... :P

Ja hauskaa pääsiästä kaikille! :)

Profile  

A True Poet of Them All

Location: Where you'd least expect; train of thought (Finland)
Joo hyvää pääsiäistä todellakin! Ei mikään viritä paremmin lomafiiliksiin kun aivan loistava Poetsin keikka tossa pari tuntia sitten.... Mukavaa että pääsivät tänne HML:n tuppukyläänkin piipahtamaan... 8) Mulle show'n kohokohtia oli mm. ToT, Roses, Gravity ja Stay..... Muutenkin oli hyvä tunnelma paikan päällä ja jja jja jja................ Kiitän, muotoon!

Profile  

Hyvää pääsiäistä! Muistakaa syödä paljon mämmiä ja suklaamunia ;)

Profile  

Moderator of Souls

Kiitos piiuski! Mämmi ei oikein kuulu mun herkkuihin, mutta rahkaa pitää tehdä. :)

Hauskaa pääsiäistä kaikille! Erityisen onnekkaita ovat tietysti he, jotka suuntaavat Poetsien keikalle (tai olivat eilen jo). :D

Profile  

Juu tosiaan: Hyvää pääsiäistä kaikille! :D

gone mad with the night

Profile  

Riemullista pääsiäistä! Ja hyviä keikkoja, ketkä pääsevät menemään.

Profile  

Jämsän keikka ol iihan loistava! :D
Tunnelma oli ihan mahtava ja muutenkin tosi hieno keikka! Ihan fiiliksissä vieläkin :lol:

Vähän meinasi ennen keikkaa käämi palaa siinä eturivissä kun toiselle puolelle tuli pari täysin tuubassa olevaa tyyppiä ja nehän tuuppi siinä sit aivan kaiken aikaa. Ehkä yrittivät tahallaankin koittaa mua pois siitä mutta ei onnistu :P

Pieniä käytöstapoja muutenkin vois joskus peräänkuuluttaa liittyen juuri siihen että joitakin tuntuu ärsyttävän suunnattomasti se että siiihen lavan eteen menee etukäteen seisomaan ja ikäänkuin varaamaan paikkaa että saa olla eturivissä.
Sit sinne tullaan tuuppimaan ja tiuskimaan että "ette te voi vallata tätä eturiviä" :roll:
Ihan kuin joku estäisi tulemasta siihen myös ajoissa seisomaan. Jos kerta ei viitsi siihen tulla ajoissa niin ihan turha tulla tuuppimaan ja valittamaan kun siihen on ihan vapaa pääsy tulla varaamaan paikkaa!

Sori avautuminen mut meinas tosiaan hermo mennä siihen tönimiseen kun on ensin tunnin seissyt siinä että saa olla edessä.

Profile  

Moderator of Souls

Joo, näitähän aina riittää.. olin myös Jämsässä eturivissä (tais olla eka kerta vuosiin!) ja listailin keikan päätyttyä plussia ja miinuksia. Edessä näkee kaiken eikä missaa mitään kommelluksia, taaempana soundit on paremmat eikä tule noita tunkijoita pökkimään kyynärpäitä selkärankaan.

No, tulipahan nyt pitkästä aikaa testattua, ja saadaan tuonne livekuvagalleriaan vähän vaihtelua kuvakulmiin :) Jämsän kuvat linjoilla (toivottavasti) parin päivän sisällä!

Profile  

Jeps onhan siinä puolensa ja puolensa että onko eturivissä vai kauempana.
Mut se kun on siinä eturivissä ja Marko katsoo hetken aikaa suoraan silmiin :oops: :lol:
Ja oon siis ihan järkevä (tai en tiedä enää) 30 v. ihminen :roll:

Profile  

Moderator of Souls

Iällä ei oo mitään tekemistä sen kanssa, että on kykenevä saamaan kaiken irti keikoista ja onnentunteita musiikista! :)

Lucky us.

Profile  

A True Poet of Them All

Apua kirjauduin ekaa kertaa ikuisuuteen tänne.

Ehän mä enää osaa :shock:

Profile  

Moderator of Souls

Jee Cheeriot palailee forumille :D

Profile  

A Bard and a Trickster

Olin kanssa 5.4. käpykylä-Hämeenlinnan Sirkuksessa katsomassa poikia.
Ja olin kyllä ihan fiiliksissä! Viimeksi keikalla oon ollut v.2008 ja en edes muistanut miten hienoa se olikaan. Suuria yllätyksiä oli vanhat biisit, mitä soittivat ekalta levyltä (Stay, Someone Special), tokalta levyltä (Sorry Go' Round, Gravity, Roses), kolmannen levyn jättivät aika lailla väliin (paitsi Diamonds for Tears). Ja tottakai uudet loistavat biisit :)
Kaksi tuntia odotettiin että POTF alkaisi soittamaan, sillä välin kävin ostamaan siitä oheistuotekojusta itselleni Poets of the Fall-stringit 2 eurolla :D

Mietin että pakkohan sitä olis uudelleen keikalle päästä, toivottavasti tulisi lisää keikkoja. Esim. ei ole yhtään festarikeikkoja tai Tampere-keikkoja :/

Kyllä POTF on parhaita live-esiintyjiä (paras itseasiassa) mitä tiedän!
Suuret kiitokset <3

Profile  

Lisää keikkoja kans tässä kuumeisesti odotan tänne lähemmäksi Nokia-Tampere akselia.

Profile  

Moderator of Souls

Mä voin 7 vuoden kokemuksella lämpimästi suositella samanhenkisten ystävien löytämistä ja kimppakyydeillä kauemmas keikoille kulkemista! Satu lienee samaa mieltä :)

Profile  

A True Poet of Them All

Tiia wrote:
Jee Cheeriot palailee forumille :D

Paluu juurille :lol:

Ja joo ehdottomasti kannattaa forumilta kysellä kimppakyytejä ja lähteä pidemmällekin keikoille, parhaimmassa tapauksessa sillä tavalla saa sydänystäviä ja parhaan harrastuksen *cough*elämäntavan*cough* ikinä!

Profile  

Jeps kyllähän mulla tuolla naamakirjan puolella onkin liuta noita muita faneja ,mutta tällä suunnalla heistä ei asu kuin yksi ja hänkään ei keikoilla käy muutakuin Tampereella joskus.

Eli fb:n puolellakin saa laittaa kaverikutsua tulemaan varsinkin Pirkanmaalaiset ja tietty muutkin! (nimen saa vaikka yksärillä) :)

Profile  

Syysmyrkkylilja wrote:
Tunnelma oli ihan mahtava ja muutenkin tosi hieno keikka! Ihan fiiliksissä vieläkin :lol:

Vähän meinasi ennen keikkaa käämi palaa siinä eturivissä kun toiselle puolelle tuli pari täysin tuubassa olevaa tyyppiä ja nehän tuuppi siinä sit aivan kaiken aikaa. Ehkä yrittivät tahallaankin koittaa mua pois siitä mutta ei onnistu :P

Pieniä käytöstapoja muutenkin vois joskus peräänkuuluttaa liittyen juuri siihen että joitakin tuntuu ärsyttävän suunnattomasti se että siiihen lavan eteen menee etukäteen seisomaan ja ikäänkuin varaamaan paikkaa että saa olla eturivissä.
Sit sinne tullaan tuuppimaan ja tiuskimaan että "ette te voi vallata tätä eturiviä" :roll:
Ihan kuin joku estäisi tulemasta siihen myös ajoissa seisomaan. Jos kerta ei viitsi siihen tulla ajoissa niin ihan turha tulla tuuppimaan ja valittamaan kun siihen on ihan vapaa pääsy tulla varaamaan paikkaa!

Sori avautuminen mut meinas tosiaan hermo mennä siihen tönimiseen kun on ensin tunnin seissyt siinä että saa olla edessä.

No semmonen juttu se vähän on, että nopeat syövät hitaat. Ei se nyt oikein ole toisten tulla tönimään, vaikka haluttaisi sinne lavan eteen mennä. Ite yritän vaan päästä mahdollisimman lähelle lavaa, mut en ikinä rupeais ihmisiä tönimään että pääsis sinne lähistölle :| Olishan se kiva sinne lavan eteen päästä joskus kuitenkin :)
Silloin pari vuotta sitten kun Poetsit oli viimeks Lahdessa, niin siellä joku vähän yli-innokas tyttö kiljui mun korvan vieressä ihan täysillä ja silleen että se kuulu yli muiden huutamisen siellä.
Ei siinä mitään jos tykkää niin paljon jostain bändistä, mut tollanen toisten korvaan kiljuminen ottaa päähän ja varsinkin kun se tyttö kiljui joka biisin alussa :x
Sit siellä yleisössä muistaakseni myös kulki joku humalassa oleva mies, joka ainakin mua tönäisi siellä yleisön lomassa vaeltaessaan ja huutelikin jotain epämääräistä O_o

Asiasta kukkaruukkuun: tuli ihan liikaa syötyä pääsiäismunia koko pääsiäisen aikana ja nyt ne tursuaa korvista ulos :lol:

gone mad with the night

Profile  

Jei, Cheeriot palailee juurille *halaa* Kimppakyydit on olleet kyllä aina hauskoja reissuja=)
Itseäni vähän kutkuttaisi tuo Härmän keikka, mutta avosiippa ei kyllä varmaan jaksa sinne asti lähteä ja kaikenlaisia velvollisuuksiakin sinä viikonloppuna olisi..

Härmän kuntokeskuksesta mulla on vaan lapsuudesta hyviä muistoja, kylpylässä siellä on tullut käytyä useamman kerran. Ja hotellin puolella (ainakin ennen muinoin) oli jännittävästi kuvioidut lattiat, josta tuli mieleen avaruus planeettoineen :)

Profile  

A Bard and a Trickster

CrimsonCat wrote:
Syysmyrkkylilja wrote:

No semmonen juttu se vähän on, että nopeat syövät hitaat. Ei se nyt oikein ole toisten tulla tönimään, vaikka haluttaisi sinne lavan eteen mennä. Ite yritän vaan päästä mahdollisimman lähelle lavaa, mut en ikinä rupeais ihmisiä tönimään että pääsis sinne lähistölle :| Olishan se kiva sinne lavan eteen päästä joskus kuitenkin :)
Silloin pari vuotta sitten kun Poetsit oli viimeks Lahdessa, niin siellä joku vähän yli-innokas tyttö kiljui mun korvan vieressä ihan täysillä ja silleen että se kuulu yli muiden huutamisen siellä.
Ei siinä mitään jos tykkää niin paljon jostain bändistä, mut tollanen toisten korvaan kiljuminen ottaa päähän ja varsinkin kun se tyttö kiljui joka biisin alussa :x
Sit siellä yleisössä muistaakseni myös kulki joku humalassa oleva mies, joka ainakin mua tönäisi siellä yleisön lomassa vaeltaessaan ja huutelikin jotain epämääräistä O_o

Asiasta kukkaruukkuun: tuli ihan liikaa syötyä pääsiäismunia koko pääsiäisen aikana ja nyt ne tursuaa korvista ulos :lol:

Hmmm toivottavasti en ollu minä, joka kilju tuolla Lahes. Oon nimittäin ollu siellä vuonna 2009 water & rock festivalilla ja muistan kyllä, että tuli kiljuttua pikkasen liian kovaa.. :oops:
Joo nuo tönimiset, hinkkaamiset ym. sellaset ei oo kyl kivoja juttuja mut nyt oon välttyny tönimiseltä. Aina se kaveri joka mun kans on ollu niin on joutunu kestämään tönimistä, hinkkaamista ym. :P Ois se mukava olla vähän kauempana kahtomas keikkaa mutta oon niin lyhyt et en välttämättä nää mitään jos oikeen pitkiä ihmisiä on eessä :D

Don't fall down when it's time to arise
No-one else can heal your wounds"

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 12346 posts ]  Go to | Previous 1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412 Next