RT @TheSuddenStop: One week left to enter our @PoetsOfTheFall 10th anniversary competition: http://t.co/F1kfGhgvR3 (3 Winners!) about 10 hours ago
-- Poets of the Fall on Twitter

Post new topic Reply to topic  [ 12338 posts ]  Go to | Previous 1 ... 401, 402, 403, 404, 405 ... 412 Next
Author Message
Moderator of Souls

Seinälle onkin hankala, joo, jos ei halua porata mitään reikiä seinään (jos esim vaihtelee lipun paikkaa tai ihan mikä syy tahansa). Itse olen laittamassa oveen, aattelin tehdä ohuesta langasta pienet ja toivottavasti huomaamattomat lenkit molempiin yläkulmiin ja sivuille n 1/3 ylhäältä alas päin. Sitten vetää vahvemalla langalla ristikkäin oven toiselta puolelta yläkulmista sinne sivuille... En nyt osaa paremmin selittää. Ja ei se ovi varmaan kovin kivalta näytä toiselta puolelta tämän jälkeen lankaviritelmineen, mutta olkoon nyt.

Profile  

A True Poet of Them All

Location: Where you'd least expect; train of thought (Finland)
Ja jos käy tuplahuono onni, ettei seinällä oo tilaa lipulle ja levy menee rikki, niin ehkä voi sit ripustaa levyn palaset seinälle... :P No mulla kans pysy onneks levyt kasassa, ja ne production stillit on kyllä aikas huvittavia monet! :mrgreen:

Profile  

Moderator of Souls

VesQ wrote:
...ne production stillit on kyllä aikas huvittavia monet! :mrgreen:

Joo, ne on hauskoja. Eniten varmaan nauratti CoR kuvauksista sellanen kuva, kun Captain on vinosti Ollin takana kädet ojossa niinkuin zombie :lol:

Jotenkin vaikuttavin kuva minusta oli CoR kuvauksista yksi Marko kuva, missä se ihan oikeasti näyttää joltain vahanukelta. Ilme ja käden asento oli niin nukkemaiset, ei elävät, sellaiset että joku muu on asettanut hänet tuohon asentoon ja siinä pysyy.

Profile  

A True Poet of Them All

Ja nyt saatiin myös tietää kuka se mystinen pelle Warin videolla on! 8)

Profile  

A Bard and a Trickster

VesQ wrote:
Ja nyt saatiin myös tietää kuka se mystinen pelle Warin videolla on! 8)

Niinpä ja nyt tiedän myös kuka Olli oli :lol:

No-one else can heal your wounds"

Profile  

A Bard and a Trickster

Ja jatkan vielä Ollin puhumisesta. Näin viime yönä unta, että olin Poetsien keikalla ja huusin (kuten yleensä tapananin on keikoilla huudella) "Hyvä Olli! Sä oot paras!" jotain tuohon tyyliin ja kesken keikan Olli sitten tuli pois lavalta kitaransa kanssa. Hän sai jostakin tuolin ja istui sitten siihen viereeni (itse en istunut vaan seisoin). Minä tokaisin: "Kyllä sä vaan oot paras kitaristi!" johon Olli vastasi hymyillen: "Mä tiedän". Siinä mä sitten kyselin kaikenlaista mm. jossain kohtaa kysyin: "Noh millasta on ollu palata keikkalavalle pitkän tauon jälkeen?" ja Olli vastasi: "Kyllä tämä ihan mukavaa on ollu. Kyllä tätä jaksaa, kun kotona on odottamassa vaimo ja lapsi". Siihen se sitten päättyi :) Mukavata oli Ollista nähä unta ;)

Profile  

A Bard and a Trickster

Ihan nyt vaan BTW, ooteko nähnyt sen Fazerin sinisen uudehkon mainoksen? Onko se vaan minä vai kuulostaako laulaja jonkun muun mielestä Markolta?

Profile  

A Storyteller in the House

Juu onhan se Markon ääni siinä mainoksessa :)
Joku joskus linkkas sen mainospätkän tonne Poetsien facebook sivulle ja siinä linkin tekstissä luki Markon nimi.

Hitusen oli tosiaan Alchemy levy tiukassa mutta kyllä sen silti
sai ihan hyvin pois.
Itse yritin laittaa lippua auton takalasiin mutta ei sitä siihen saanut :D

Profile  

A Storyteller in the House

Kävinpäs ettimässä sen youtubesta.
http://www.youtube.com/watch?v=qmbCK0zldzs

Profile  

A Talespinner in the Ring

Vitsi! Minäkin olin jo pitkään miettiny, että onko se Markon ääni siinä Fazerin mainoksessa. Hah, ja nyt löysin todisteet! :D

Profile  

Shakespeare's Worst Nightmare

No se mainoshan on jo vanha juttu, mutta kuitenkin kiva että näyttävät sitä telkussa. Tänäänkin se tuli South Parkin mainoskatkolla :)

gone mad with the night
That's how you reshape destiny"

Profile  

A Herald in Our Midst

Mä oon ollut koko Tavastian keikan jälkeen ihan fiiliksissä. Siis olipa ihana kuulla kaikkia lempparibiisejä, nähdä kuinka bändi nautti koko sydämin keikasta :)

Levyn julkkaripäivänä 16.3 työskentelin himassa. Kuulin kuinka postilaatikko rämähti siinä klo 11 ja menin katsomaan.. ääh mainoksia! Petyin ja istuin seuraavan tunnin eteisen lattialla odotellen "oikeaa" posteljoonia. Siis ihan oikeasti! Olin kuvitellut kasvaneeni jo sen verran aikuiseksi ja kärsivälliseksi, että voisin "ootella" ihan rauhassa... mut ei. Tunnin päästä "oikea" posteljooni toi kuitenkin mulle parhaan synttärilahjan keikkalippujen lisäksi. :lol:

Istuin rakkaassa nojatuolissa ja kuuntelin koko levyn alusta loppuun kerrankin tekemättä mitään muuta. No End, No beginning itketti. Se vaan osui niin syvälle omiin mielenmaisemiin ja oli kuin biisi olis kerännyt kaiken stressin, epätoivon, ahdistuksen ja turhautumisen samaan purkkiin ja puhaltanut ne tuhkana ilmaan. En koe olevani sillä tavalla herkkä ihminen, että itkisin usein. No End No Beginnig on vaan kaunis kuin Late Goodbye, mutta vahva kuin Carnival of Rust. Siis ihan mieletön!

Niin ja nyt on ihan kamalan haikea fiilis (itkupotkuraivareiden jälkeen), kun en tiedä milloin Poetseilla on taas keikka Suomessa...

Profile  

No End, No Beginning on kieltämättä kaunis kappale :)
Minua se ei ole itkettänyt, mutta pari Poetsien biisiä on saanut kyyneleet silmiin. Varsinkin Where Do We Draw The Line, koska tuolloin vuonna 2008 edesmenneistä kissoistamme toinen oli eräässä leikkauksessa ja ajattelin jo että mitä jos se kuolee. Kuuntelin silloin Revolution Roulettea, kun olin saanut sen ja varsinkin WDWDTL:a ja minua itketti paljon.
Leikkaus kuitenkin onnistui, mutta kissamme kuoli sitten seuraavan vuoden lokakuussa, melkein vuosi sen jälkeen, kun toinen kissamme kuoli edellisenä vuonna marraskuussa.

gone mad with the night

Profile  

A Herald in Our Midst

Joskus biisit vaan sopii liian hyvin siihen, mitä itse on päässään pyöritellyt. Mä oon valmistumassa keväällä maisteriksi. Mulla opiskelut päättyvät, mikä on jo sinällään haikeaa, mutta mulla on kaikki ovet vielä auki (=ei töitä eikä vielä jatkosuunnitelmia)... Pitää kuitenkin saada jotkut asiat ensin loppumaan ennen kuin voi aloittaa jotain uutta. Onneksi mulla on rakkaita ihmisiä jakamassa nämä hetket kanssani.

Tulin tässä yksi päivä miettineeksi, että kun tolta uudelta kokoelma levyltä löytyy kaikki "hitit", huomaakin kaipaavansa joitakin helmiä muilta albumeilta... Siis eihän kokoelmaan tietystikään voisi laittaa enempää biisejä, mutta... "Löysin" (ehkä paremminkin innostuin) eilen "Passion Colors Everything" -kappaleesta. Käykö muillekin niin, että välillä innostutte jostain biisistä, joka ei ennen ole ollut suosikkinne?? Mitkä biisit ovat saaneet teidät viimeksi hyppimään?

Profile  

Moderator of Souls

xai wrote:
Käykö muillekin niin, että välillä innostutte jostain biisistä, joka ei ennen ole ollut suosikkinne?? Mitkä biisit ovat saaneet teidät viimeksi hyppimään?

Joo, kyllä näin käy. Itseasiassa nyt kun tuota kokoelmaa on kuunnellut niin entinen "ei niin suosikki" Roses, josta aina ihmettelin että mitä ihmeellistä muut näkee siinä, kolahti oikein kunnolla. Eihän sitä ollut pitkään aikaan kuunnellutkaan. Samoin kävi Twilight Theaterin jälkeen RR:n More biisin kanssa. Muutenkin tuntuu nyt siltä että olen löytänyt CoR albumin uudestaan, etenkin vanhat suosikit Delicious, Dawn, Maybe Tomorrow Is A Better Day.

Ehkä vielä joskus tykästyn oikein hurjasti uudelleen Fireen ja Sorry Go Roundiinkin ja ne pääsee taas vähän enempi pinnalle noiden kestosuosikkieni joukkoon :D

Nyt kyllä tuo Delicious varmaan laittaisi mut hyppimään, jos tämänhetkinen olo sen sallisi (=kipeenä).

Profile  

Ohhoh, Vappukin tuli ja meni. Itse olen sairastellut pääsiäisestä asti ja silti posottanut kouluun joka päivä (en kuitenkaan erityisen innokkaasti :P )
Paha juttu sinänsä, sillä viime perjantaina olin ihan kauhean väsynyt ja kuvistunnilla vetäisin vahingossa kaiverrusterällä sormeen, auts. Se vain lipsahti.

On tullut nukuttua niin huonosti viimeaikoina ja asiaahan ei auta se, että minulle on tullut tulevaisuuden pelko. Tuntuu pelottavalta, kun syksyllä alkavat kirjoitukset ja mitähän lukion jälkeen sitten tekisi. Ja matikkakin masentaa, viimeiset neljä kurssia ihan huutavat nelosia, joten laahaanpa laiskan persaukseni kesälukioon käymään yhden kurssin uusiksi, eli kesäloma ei alakaan minulla heti kesäkuun alussa. No, onneksi ei tarvitse olla kuin puolitoista tuntia per päivä siellä ja viikonloput on vapaita, jee :lol:

Kuitenkin täällä päässä odotellaan uusia keikkoja ja muita uusia juttuja Poetseilta innolla kaikesta ärsytyksestä huolimatta :wink:

gone mad with the night

Profile  

A True Poet of Them All

Älä huoli..... Sitten kun saat kirjotukset hoidettua, niin tulee vielä kesätöitä ja pääsykokeita............ :twisted: :o :roll:

Profile  

VesQ wrote:
Älä huoli..... Sitten kun saat kirjotukset hoidettua, niin tulee vielä kesätöitä ja pääsykokeita............ :twisted: :o :roll:

Älä viiti pelotella :shock: :D

Hihhei, kerrankin enkuntunnilla tulee olemaan joku kappale kiinnostavasta aiheesta: Taru Sormusten Herrasta-leffoihin liittyvä nimittäin, käydään sitä ensi tunnilla :P

gone mad with the night

Profile  

Jack-Smoking-Fingers-in-a-Box

Mahtaakohan tämä http://www.livenation.fi/artist/poets-of-the-fall-tickets?c=alert_Poets%20Of%20The%20Fall Kaarinan keikka olla kesän ainoa sellainen? :(

"Euphoria I´m here
So please come in and help me to deny
To numb my will, some more wine, to help me fly
I´m so afraid to try..."

Profile  

Moderator of Souls

_Maria_ wrote:
Mahtaakohan tämä http://www.livenation.fi/artist/poets-of-the-fall-tickets?c=alert_Poets%20Of%20The%20Fall Kaarinan keikka olla kesän ainoa sellainen? :(

Kiitos _Maria_ ! Olen jo tässä odotellut jotain varmistusta tuolle keikalle, Saaristo Openin sivuilla esiintyjälistalla Poets on ollut jo pidemmän aikaa, mutta viimeksi kun Live Nationin sivuilta kurkkasin niin se ei ollut vielä siellä. En ole uskaltanut ostaa lippua ennen mitään varmistusta.

Muuten noista keikoista en sen kummemmin tiedä, paitsi sen, että moni fani (myös minä) on niiden perään Twitterissä kysellyt. Itse lähetin lisäksi sähköpostia mm. Ruisrockiin ja pyysin Poetseja esiintymislistalle. Esiintyjät on jo monelle alkukesän festareille jo varmaan sovittu, mutta ehkä joihinkin loppukesän festareihin voi vielä vaikuttaa. Esim. juuri Ruisrockin sivuilla mainittiin, että artisteja lisätään vielä pitkin kevättä. Eli toivokaa Poetseja lähifestareillenne, mikäli suinkin voitte. Luulisi järjestäjiä kiinnostavan, mitä artisteja yleisö haluaa tulla katsomaan.

Profile  

Eip' mitään, Dark Side of Light!

Joo, on kyl melkoisen suolainen lipun hinta kun lisätään se viel bensakuluihin Oulu-Kaarina-Oulu ja yöpyminen... :/ Viimekesän Porin reissu oli vähän riskaabeliä ku meinasin nukkua rattiin...

Mut saa nähdä uskaltaako sitä lähteä reissunpäälle ja yksin sit vielä. :) Kartanlukutaito ei kuulu mun taitoihin vahvasti :roll: :D

Ja tuosta festareille ilmoittelusta, niin yritetty on, mutta on ollut vähän nihkeä vastaanotto ja poikia on nähty viimeksi esim. Oulun Qstockissa 2008, prkl! anteeks lapset, täti on vähän turhautunut!
Ollaan sirkan kans monesti uhottu, että, jos ja KUN voitetaan lotossa niin perustetaan baari, jonne PotF tulee joka toinen vkonloppu ja joka toinen taas Phoenix Effect ja bändeillehän se on sovittava, oli mikä levyntekotauko tahansa! :roll: ;) :D

"Euphoria I´m here
I´m so afraid to try..."

Profile  

Moderator of Souls

Ei saa nukkua rattiin! Ei muuten, mutta missaat vielä keikan... :P Jos voitatte lotossa, mun täytyy muuttaa iloisin mielin Ouluun ja alkaa käymään ahkerasti baarissa. Vaikkapa joka toinen viikonloppu :D

Ehkäpä luulen liikoja vaikuttamisen mahdollisuuksista, mutta kyllä jokin pala idealismia ja "naivety of youth"ia pitää säilyttää...

Profile  

:D sekin Porin reissu oli sellainen spontaani, ja olikin yks parhaimmista keikoista se! rattiin nukahtaminen meinas tapahtua takaisin Ouluun mentäessä...

Ja miksei joka viikonloppu ko PE:n pojat on ihanija myös! :D Huoh!

Ja kyl mullakin on sellane pieni optmismin siemen itämässä, että mitä jos... :)
Kun pojat oli Sam Agencylla, keikkoja oli myös pohojosessa, eli joko syy on live nationissa tai sitten pojat ei vaan halua enää tänne ja ovat laittaneet ehdon sopimukseen, ettei enää pohjoiseen suomeen keikkoja :cry: *silent despair* tääkin taas tätä jossittelua :D

Edit:
Twitter wrote:
A new tour date in Finland! And that's not all - more will follow later... http://bit.ly/7xOEb1

Damn it you guys!! xD

"Euphoria I´m here
I´m so afraid to try..."

Profile  

Näyttäisi pojat olevan tulossa ainakin Seinäjoen suuntaan heinäkuussa: https://www.facebook.com/event.php?eid=159781310750672

Profile  

I Hear The Words They Will Not Speak

Just wanted to congratulate you for winning the ice hockey world cup! :D

Profile  

A True Poet of Them All

Thanks Raspu!

IHANAA LEIJONAT IHANAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuli iso JYTKY!!!!!!! :D :D :D :D

Profile  

Moderator of Souls

Thank you, Raspu!
Tuo peli oli ihan uskomatonta katsottavaa, ensin hehkutti Vehasen hyvää maalivahtipeliä, toisessa erässä lopussa meinasi mennä toivo, vaikka ajattelikin, että vielä on iso osa peliä käymättä. Sitten tuli se pelastava, tasoittava maali. Viimeinen erä olikin sitten yhtä juhlaa!

Maalikooste: http://www.youtube.com/watch?v=na9JNPhi3bE <3

Profile  

Raspu, thank you.

Täytyy myöntää, että oli ensimmäinen kerta kun jaksoin lätkää seurata kunnolla, perjantaina katoin Suomi vs Venäjä- matsin lopun ja Suomi vs Ruotsi- matsia katoin ekaa erää vähäsen, tokaa erää myös ja kolmannen katoin melkein kokonaan (puolesta välistä loppuun asti). Oli hiton hyvä peli, koulussa kaikki puhu tänään vaan pelkästä jääkiekosta :lol:

:mrgreen: WE ARE THE CHAMPIONS! KIITOS LEIJONAT! :mrgreen:

gone mad with the night

Profile  

piiuski wrote:
Näyttäisi pojat olevan tulossa ainakin Seinäjoen suuntaan heinäkuussa: https://www.facebook.com/event.php?eid=159781310750672

Eli tämäkin on varmistettu, jiihaa! :D Kaikki hotellit näyttäis olevan vaan varattu, prkl! Kohtalon ivaa tai jtn. :roll: :D
http://www.livenation.fi/artist/poets-of-the-fall-tickets?c=alert_Poets%20Of%20The%20Fall

"Euphoria I´m here
I´m so afraid to try..."

Profile  

A Bard and a Trickster

piiuski wrote:

Jippijai jei! :) Onkohan jotain ikärajaa? Jos K-18 niin ei hätää :P

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 12338 posts ]  Go to | Previous 1 ... 401, 402, 403, 404, 405 ... 412 Next