We'll play at the Park Live Festival in Moscow on Friday June 28th 2013! More info, schedules and the full lineup: http://t.co/dgv4Kl9XWI 2 days ago
-- Poets of the Fall on Twitter

Post new topic Reply to topic  [ 446 posts ]  Go to | Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 Next
Author Message
Moderator of Souls

Krokodiilit on jo tavallaan värvätty meidänkin poikien avuksi - tykkäsivät Saksan keikoista ihan hirveästi :)

Profile  

A Bard and a Trickster

maaru wrote:
tuollaiset paidat ja omat kotisivut olisi kyllä kiva saada aikaan :D se kyllä vaatii jo järjestäytyneisyyttä (toivottavasti kirjoitin sanahirviön oikein :))

Ei ne kotisivut ainakaan niin hankala homma loppujenlopuksi olisi.
Jos jonkinlaisille potfaholics sivuille olisi tarvetta, voisin sellaiset suht yksinkertaiset tehdä.

Profile  

Rumormonger

Ready to help if needed o/

*goes to request potf on radio :p

Profile  

A True Poet of Them All

krokotkin tykästyivät poikiin tai no kukapa ei :D

jotta saisi homman toimimaan ja pyörät pyörimään täytyisi vaan päättää mitä tehdään ja kuka on vastuussa mistäkin puuhasta
minä en taas tuota kotisivujen kasaamista hallitse, mutta kuvia pyörittelen kyllä kunhan saan materiaalia kokoon :D
itse olen huono organisoiman mutta sitäkin parempi ideoimaan :P

Profile  

Shakespeare's Worst Nightmare

olisin kiinnostunu liittymään ja kun nyt luin suurin piirtein tämän topan läpi. joitain kysymyksiä kuiteki heräsi vieläki. eli onko tämä täysin sitovaa, on tehtävä ja osallistuttava...? tuleeko jotain huikeaa vastuuta tms?
täällä lapissa kun asuskelen, niin ei kamalan hyvää mahdollisuutta keikkoihin tai muihin tapahtumiin ole, mutta nuo mitä tuosta street teamin toiminnasta tajusin, niin julisteiden, mainosten ja biisien toivominen radiosta onnistuu kyllä.

pyrin kans kirjottamaan englanniksi, mutta koska olen siinä aika surkea niin jätän sen ainakin tästä viestistä täysin pois.

ps. bannerit ja logot näyttää aivan upeilta, kerrassaan. n____n

Profile  

A Bard and a Trickster

heta___ wrote:
olisin kiinnostunu liittymään ja kun nyt luin suurin piirtein tämän topan läpi. joitain kysymyksiä kuiteki heräsi vieläki. eli onko tämä täysin sitovaa, on tehtävä ja osallistuttava...? tuleeko jotain huikeaa vastuuta tms?
täällä lapissa kun asuskelen, niin ei kamalan hyvää mahdollisuutta keikkoihin tai muihin tapahtumiin ole, mutta nuo mitä tuosta street teamin toiminnasta tajusin, niin julisteiden, mainosten ja biisien toivominen radiosta onnistuu kyllä.

Kyllä tässä nyt on minun käsittääkseni kyse siitä, että jokainen tekee minkä pystyy kantaen kortensa kekoon potfin mainostuksessa näin katutasolla. Eli justiinsa sitä että viskellään flyereita, pommitetaan radioita, liimaillaan tarroja ja saadan naurettavia sakkoja.

Image

Profile  

A Dreamweaver at the Loom

Mäkin olen kiinnostunut. Radioiden pommittaminen onnistuu, mutta flayereiden teko ei varmaan multa onnistu, kun oon niin hyvä tumpeloimaan kaiken taiteellisen puolen. :'D Teen kuitenkin kaiken mikä tulee mieleen ja mainostaminen vaikka mesessä ja muilla foorumeilla onnistuu. (Muilla foorumeilla kuitenkin hyvvän maun rajoissa, profiilissa linkkiä, mahdollisesti singaturessa, avatar, profiilin kuva, yms.)

Profile  

Asahi wrote:
Mäkin olen kiinnostunut. Radioiden pommittaminen onnistuu, mutta flayereiden teko ei varmaan multa onnistu, kun oon niin hyvä tumpeloimaan kaiken taiteellisen puolen. :'D Teen kuitenkin kaiken mikä tulee mieleen ja mainostaminen vaikka mesessä ja muilla foorumeilla onnistuu. (Muilla foorumeilla kuitenkin hyvvän maun rajoissa, profiilissa linkkiä, mahdollisesti singaturessa, avatar, profiilin kuva, yms.)

Käsitääkseni flyereita ja tarroja ei tarvi tehdä itse, vaan ne saadaan sitten bändin puolesta. Tosin Suomessa ei varmaan tällä hetkellä ole akuuttia tarvetta niiden levittelyyn, ehkä sitten lähempänä uuden levyn/sinkkujen julkaisua.

Meidän kannattaisi varmaan keskittyä tällä hetkellä tosiaan juuri biisien toivomiseen radiossa, ja erilaiseen netin kautta tapahtuvaan promoon, kuten Asahikin tuossa mainitsi, sekä ihan yleisesti organisoida ja ideoida toimintaa. :)

Niin, ja minua nyt vähän vaivaa tämä kieliasia. Pitäisiköhän kirjoittaa kaikki jutut tänne tästä lähtien molemmilla kielillä, että kaikki voisivat seurata mitä täällä puuhataan. :)

Edit: Niin, noista avatarjutuista tulikin mieleeni, että olisikohan mahdollista saada logosta neliön muotoista versiota? :)

Profile  

A Bard and a Trickster

angel. wrote:
Niin, ja minua nyt vähän vaivaa tämä kieliasia. Pitäisiköhän kirjoittaa kaikki jutut tänne tästä lähtien molemmilla kielillä, että kaikki voisivat seurata mitä täällä puuhataan. :)

Itse olisin kuitenkin vähän suomen kannalla vaikka se epäreilua muita kohtaan ehkä onkin MUTTA kun kaikki eivät tunnu englantia osaavan niin sitten he jäävät keskustelusta pois. Kummallakin kielellä ei kyllä jaksaisi ruveta kirjoittamaan.

POTFaholics avatareita:
ImageImageImage
ImageImage

Ja noita bannereitahan voi laittaa vaikka allekirjoituksiin jos siltä tuntuu.

Profile  

Molemmilla kielillä kirjoittaminen vaatii tietenkin vähän enemmän vaivaa, mutta minusta ainakin olisi hyvä, jos muutkin kuin suomalaiset pystyisivät keskustelua seuraamaan. Pelkällä englannilla homma ei kuitenkaan ilmeisesti toimi, kun kaikki eivät sitä tarpeeksi hyvin ymmärrä.

Mitä mieltä muut ovat tästä kieliasiasta?

Tosi hienoja avaratareja! Kiitos! :)

Profile  

Spectral Illusion wrote:
angel. wrote:

Itse olisin kuitenkin vähän suomen kannalla vaikka se epäreilua muita kohtaan ehkä onkin MUTTA kun kaikki eivät tunnu englantia osaavan niin sitten he jäävät keskustelusta pois. Kummallakin kielellä ei kyllä jaksaisi ruveta kirjoittamaan.

POTFaholics avatareita:
ImageImageImage
ImageImage

Ja noita bannereitahan voi laittaa vaikka allekirjoituksiin jos siltä tuntuu.
onko nuo avat kaikile yleiseen käyttöön?

Profile  

A Bard and a Trickster

heta___ wrote:
onko nuo avat kaikile yleiseen käyttöön?

On on. Siitä vaan mieleinen valitsemaan.

Profile  

A True Poet of Them All

tosi hienoja nuo avat Spectral Illusion mistä nuo logot sait otettua käyttöösi ja kerrotko nuo yleisimmät fonit mitä olet käyttänyt jos alan urakalla askartelemaan koitan saada tuon photoshopin taas haltuun :D

Profile  

Minä olisin molempien kielien kannalla, niin muutkin tiimit pysyvät ajan tasalla siitä mitä me teemme ja pystyvät halutessaan ottamaan meidän ideoita käyttöön jos jotain hienoa keksitään :)

Mutta nyt kommentteja niiltä jotka eivät englantia niin taida! Ymmärrättekö sen verran, että pystytte seuraamaan keskustelua?
Jos siihen vastaus on kyllä, yksi ratkaisu olisi että muut kirjoittavat englanniksi ja ne jotka eivät taida kieltä tarpeeksi kirjoittavat suomeksi.

Sitten yksi idea:
kun nyt noita keikkoja täällä Suomessakin on tulossa, niin jos ennen keikkaa pommitettaisiin kyseisen kaupungin paikallista radiokanavaa (jos sellainen löytyy) biisitoiveilla ja kyseisessä kaupungissa asuvat fanit levittelisivät flaiereita ja tarroja? Täsmäiskuja siis. Ilman näitäkin keikat ovat varmasti loppuunmyytyjä, mutta ehkä laajempi väkimäärä tulisi tietoiseksi asiasta näin.

Profile  

angel. wrote:
Asahi wrote:

Käsitääkseni flyereita ja tarroja ei tarvi tehdä itse, vaan ne saadaan sitten bändin puolesta. Tosin Suomessa ei varmaan tällä hetkellä ole akuuttia tarvetta niiden levittelyyn, ehkä sitten lähempänä uuden levyn/sinkkujen julkaisua.

Meidän kannattaisi varmaan keskittyä tällä hetkellä tosiaan juuri biisien toivomiseen radiossa, ja erilaiseen netin kautta tapahtuvaan promoon, kuten Asahikin tuossa mainitsi, sekä ihan yleisesti organisoida ja ideoida toimintaa. :)

Edit: Niin, noista avatarjutuista tulikin mieleeni, että olisikohan mahdollista saada logosta neliön muotoista versiota? :)

Okei kiva, ja paikka mistä niitä voi sitten hankkia tarpeen vaatiessa?

Öö, täälä on yks rasittava akka, joka ei osaa enkkua kauheen hyvin kumpaankaan suuntaan. :D

Luna: Siis toisin sanoen pitää alkaa tamperetta pommittaan, se keikka on kuitenkin ens viikolla. Kaikki pommittaan 957-kanavaa. :)

Ai niin, noita avatareja saa siis käyttää mesessä/muilla foorumeilla?

Profile  

Lunarwolf wrote:
Minä olisin molempien kielien kannalla, niin muutkin tiimit pysyvät ajan tasalla siitä mitä me teemme ja pystyvät halutessaan ottamaan meidän ideoita käyttöön jos jotain hienoa keksitään :)

Mutta nyt kommentteja niiltä jotka eivät englantia niin taida! Ymmärrättekö sen verran, että pystytte seuraamaan keskustelua?
Jos siihen vastaus on kyllä, yksi ratkaisu olisi että muut kirjoittavat englanniksi ja ne jotka eivät taida kieltä tarpeeksi kirjoittavat suomeksi.

Sitten yksi idea:
kun nyt noita keikkoja täällä Suomessakin on tulossa, niin jos ennen keikkaa pommitettaisiin kyseisen kaupungin paikallista radiokanavaa (jos sellainen löytyy) biisitoiveilla ja kyseisessä kaupungissa asuvat fanit levittelisivät flaiereita ja tarroja? Täsmäiskuja siis. Ilman näitäkin keikat ovat varmasti loppuunmyytyjä, mutta ehkä laajempi väkimäärä tulisi tietoiseksi asiasta näin.
onnistuu ainaki tuo lukeminen, ymmärrän kyllä mutta sitte tämä oma englannin-sönkötys....

Profile  

A Bard and a Trickster

Joo, ymmärrän lukea enkkua ihan kohtuudella, mut jos on pitkälti tekstiä, niin aivoissa klikkaa ja sit menee yli hilseen :shock:

Kirjoitelkaa vaan englanniksi ne jotka osaa :D

jos vaikka minunkin kieli taito karttuisi samalla :lol: :lol: :lol:

Profile  

Jack-Smoking-Fingers-in-a-Box

Oon härppiny oulun paikkallisradiota aikalailla viime aikoina, että ne saa varmaan musta kohta tarpeekseen :lol: no ei nyt vaiteskaan, mutta Radio Megaan on lähteny parit tiedotteet kuin hemmetin hienosta ja hyvästä mysiikista on kyse! :D
pitäisköhän tää vääntää viel enklanniksi... :? Nah, i'm so tired at the moment, maybe later... :D

"Euphoria I´m here
So please come in and help me to deny
To numb my will, some more wine, to help me fly
I´m so afraid to try..."

Profile  

A Bard and a Trickster

Asahi wrote:

Saa saa. Ihan rohkeasti vaan. :lol:

maaru wrote:
tosi hienoja nuo avat Spectral Illusion mistä nuo logot sait otettua käyttöösi ja kerrotko nuo yleisimmät fonit mitä olet käyttänyt jos alan urakalla askartelemaan koitan saada tuon photoshopin taas haltuun :D

Logon otin täältä:
http://img179.imageshack.us/img179/1430/modde7fulq8.jpg
Sitten isonsin sitä ja vähän tuunailin ettei siitä tulisi sumea. Noissa käytin fontteja Downcome ja Porcelainia.

Paljon fontteja löytyy esimerkiksi http://www.1001fonts.com.

Profile  

Mäkin olisin kiinnostunut! Aivan mahtavia nuo kaikki logot ja bannerit ja kaikki,kylte sit osaatte :)

Profile  

A Bard and a Trickster

Täälläkin olisi yksi lapsi intopinkeänä tulossa mukaan! :)

Aika monta kaveria onkin tullut jo tutustutettua (huhhuh mikä sana :D)
tähän jumalaiseen yhtyeeseen.
Käyn mieluusti myös lätkimässä julisteita sun muita yöpimeillä pitkin katuja ja kujia >: D

Tästä pitää varmaan vielä tarkemminkin ilmoittautua jonnekin? :---D

Profile  

Spectral Illusion wrote:
Bannereita:
Image

BTW - can I take that and revise it a little bit? if that's ok, i wanna take it in my signature.

i'm sorry, my english is... blääh. x___X

AbyJaz wrote:

Tästä pitää varmaan vielä tarkemminkin ilmoittautua jonnekin? :---D

Last edited by heta___ on 10 Apr 2007, 21:05, edited 1 time in total.

Profile  

Spectral Illusion wrote:
Asahi wrote:

Saa saa. Ihan rohkeasti vaan. :lol:

Jes, heti käyttöön. Kiitos. (:

Hmm, jos laittaa niitä linkkejä niin pitäisikö niiden olla potfin my space sivulle, vai tänne foorumille?

Profile  

Asahi wrote:
Hmm, jos laittaa niitä linkkejä niin pitäisikö niiden olla potfin my space sivulle, vai tänne foorumille?

Ei kannata foorumille suoraa linkata, vaan ihan tuohon etusivulle. :) Eli toisin sanoen poetsofthefall.com.
Tai sitten sinne MySpace-sivuille. Minä olisin ehkä kuitenkin näille virallisille sivuille linkkaamisen kannalla, mutta riippuu tietenkin siitä minne on linkkiä laittamassa. :)
Niin ja tietenkin jos haluaa linkata suoraan Street Team-juttuihin, eikä bändiin, niin sitten kannattaa varmaan laittaa linkki sinne POTFaholicsien MySpace-sivuille. :)

Edit: and Heta__, don't worry about your English. At least I could understand just fine what you wanted to say, so no worries. :)

Profile  

A Bard and a Trickster

heta___ wrote:
BTW - can I take that and revise it a little bit? if that's ok, i wanna take it in my signature.

Yeah sure.

Profile  

A True Poet of Them All

tuosta kieliongelmasta kävisikö se että kirjoitetaan kaikki tärkeät asiat enkuksi ja tämä yleinen plörinä vois olla suomeksi :D
kyllä minä enkkuu osaan mutta kaikki käy rasittavan hitasti ja menee lopulta hermot :roll:

kiitti linkeistä Spectral Illusion nyt hyökkään tuon ohjelman kimppuun :lol:

Profile  

Spectral Illusion wrote:
heta___ wrote:

Yeah sure.
thanks. :)

maaru wrote:
tuosta kieliongelmasta kävisikö se että kirjoitetaan kaikki tärkeät asiat enkuksi ja tämä yleinen plörinä vois olla suomeksi :D
kyllä minä enkkuu osaan mutta kaikki käy rasittavan hitasti ja menee lopulta hermot :roll:

kiitti linkeistä Spectral Illusion nyt hyökkään tuon ohjelman kimppuun :lol:
se vain. mutta päätin ainaki omalta kohaltani tässä samala treenta kielitaitoani. eli sanokaa jos teen pahojaki mistakeja. :D

Profile  

Were all the Street Teams supposed to use the same logo? I was just wondering, 'cause the Germans seem to use the lollimorpho too.
But maybe it would be a good idea to make it kind of an official Street Team symbol for every team, so that there would be something that links all the teams together. :)

So Finns, Germans, and everyone else too. What do you think? :)

Profile  

Moderator of Souls

But who did it first >_>

Profile  

AbyJaz wrote:

Täällä myös!

.. ymmärrän englantia, en osaa puhua sitä! ..

Hienoja avatareja tehty :lol: 8)

*pompom*

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 446 posts ]  Go to | Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 Next