RT @remedygames: Time is the fire in which we burn. https://t.co/vHoBoaZi0Z #QuantumBreak #XboxOne about 12 hours ago
-- Poets of the Fall on Twitter

Post new topic Reply to topic  [ 446 posts ]  Go to | Previous 1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Author Message
Rhymer of the Evervigil

That would be great Tiia, thanks! :D

Profile  

The One that never Sleeps

I agree! I have lots of energy to spam people with something looking like that :o

Profile  

Rhymer of the Evervigil

beccali wrote:
I agree! I have lots of energy to spam people with something looking like that :o

I do too! <3

Profile  

A Talespinner in the Ring

lol

Profile  

That Voice Again

Melko hiljaista täällä? :shock: No, kuitenkin.
Jo ennen tänne foorumiin rekisteröitymistä on kyllä tullut harrastettua Streat Team-toimintaa meikäläisenkin kohdalla: tarroja on tullut leviteltyä ja käännytetty ( ..tai ainakin yritetty. Jostakin syystä ne ei vaan lämpeä pojille :? .. ) kavereita PotF-faneiksi.. :roll:

Profile  

A True Poet of Them All

Tiia wrote:
Well, yeah.. you know what people? :D I lost the originals somewhere, so I don't have the print size anymore. BUT, since it was the old promo picture anyway, I'm gonna make a new one for you to use if you want ... :)

May I just say if you DO do that, I'll seize the excuse to print up around 20 or 30 and put them up around San Francisco? I've been looking for an excuse to wander around the city since I might be leaving it soon...

Profile  

A Talespinner in the Ring

Kaippa tämän voi täällä kysyä.. Noista printattavista tarroista, mistä olette tarrapaperinne ostaneet ja paljon maksoi? varmaankin Suomalaisesta löytyy jotain, mutta mietin vain hintaluokkaa, kun siellä yleensä on himppasen kalliimpaa..

Profile  

Shakespeare's Worst Nightmare

heta___ wrote:
olen nyt edenny pitkälle tässä operaatia PPssä. kyseessä siis muutaman vuoden aikanen sessio paidan painantaa harkitessa. nyt olen päässy niin pitkälle, että olen hommannu pari paitaa sekä värin. myös kynsisakset, matto- ja paperiveitsi sekä kontaktimuovi löytyvät.

lahjoitin oman, shopista ostetun fanipaidan tädilleni koska se ei istu mulle ja nyt ajatuksena on painaa saman kaltanen paita. sen morpho-logon tahtosin, eli onko kellään sitä kuvaa ja vähän vinkkiä, miten saan perhosesta kuluneen? suuri reikänen pesusieni ja harvaa tuputusta kenties? galtsussa ainaki oli yks paitaguru, että jos se olis eksyny tänneki. kerran kyselinki tilaustyönä, mutta niin se vaan jäi. : (

TUNNISTITKO ITSESI...? ; )
apuua.

Profile  

A Bard and a Trickster

Minä piirsin piirtoheitinkalvolle kuvan ja askarteluveitsellä leikkasin repaleisen perhosen ja sit töpöttelin kangasmaalilla puserolle. Maalia kannattaa olla mahdollisimman vähän ja pitää töpötellä vähän kerralla jotta siitä tulee kuluneen näköinen. Parasta harjoitella vaikka paperille tai johonkin kankaaseen ennen kuin tekee esim. puserolle.
Minä olen tehnyt kuvion mun takille, puseroihin ja laukkuun.
Ja sit mulla on vielä monta shopista ostettua puseroita ja rintamerkkejä yms.
:roll:

Profile  

^kiitos paljon. : )

löytyskö mistään päin sitä perhosta, logoa? sellasena hyvän kokosena kuvana, ei mitään pikselipaskaa jostain googlesta kaivettuna.
ite en halua ruveta sitä piirtämään, on sen verran haasteellinen työ muutenki.

Profile  

A Bard and a Trickster

Tänään pääsii valistamaan taas ihmisiä Poets of the Fallista... Olin kävelemässä Helsingin rautatieaseman läpi Elieliltä torille ja huomasin, että sinne oli vaihtunut valokuvanäyttely ja päätin sitten, että katsonpa sen... No viimeisellä seinällä oli sitten jonkun valokuvaajan teos "Keikalla". Teokseen kuuluu neljä kuvaa: Ville (Valo), Miikka, joku ja MARKO. Siinä sitten kattelin, että ei se mies taida kamalasti miettiä, että siitä otetaan kuvia kun se esiintyy. Sitten siihen tuli joitan tytteleitä naureskelemaan, siis hihittelivät kunnolla. Ne lähti sitten miettimään mitä miehiä ne olivat ja mistä bändeistä. Minä valotin heille Markosta ja Poets of the fallin live-esiintymisestä. Kehuin tietenkin minkä ehdin.

Mutta jos eksytte Helsingin asemalle lähiaikoina, niin piipahtakaa katsomassa kuinka joku on taas ottanut vähemmän edustavan (mutta kuitenkin kaiken kertovan) kuvan.

Profile  

Moderator of Souls

Oho :) pitääpä käydä vilkaisemas!

Profile  

A Bard and a Trickster

Kävin kans kattoo :) .
Kannatti!

Profile  

A Bard and a Trickster

Kiitos vinkistä, pitää varmaan huomenna tsekata.

Profile  

A Bard and a Trickster

KIITOS!!! Eilen joku oli käynyt äipän laukulla Virgin Oilissa... Mutta ei tainut viedä mitään, kun kaikki näytti olevan paikalla... SIIS kiitos tarrasta, joka oli liimattu lompakkoon... Ei muuten lähde irti ehjänä tai jättämättä limaa, joten siihen se sitten jää... Toisaalta olisi se siihen muutenkin jäänyt... Todella nosti sykettä...

Profile  

Quillfiend of a Swordmaster

Its a pity that othe cant unterstand you because your're talking finish. I like this crazy mix of letters, :? but it would help us very much if you would talk in english. :)

In front of the stage, POTF's playing Lift and everyone got the hands above his head and clapping. For a moment the instruments are silent, the crowd point the finger into the air. And the only thing you can hear is me still making *clappclapp* :D

Profile  

A Bard and a Trickster

Huh heijaa!! Illan "Morsian"- jaksossa vilahti COR-kiertue juliste.. :lol:

Profile  

Näyttää siltä, et tänne tää mun asia parhaiten käy...
Voisko joku vilauttaa osotetta/kuvaa tai jotain, mistä löytäs PotF-logon, elikkäs sen perhosen. Mäkin haluaisin koittaa tota tupsuttelua paitaan kangasvärillä tai jollain :)

Profile  

The One that never Sleeps

Quick question that I'm currently spamming the street teams thread: who is in charge of this street team?

I was guessing for Tiia but wasn't sure if she is maybe too busy to still be doing that :)

(Trying to gather the correct street teams info for all teams :wink: )

Profile  

A Herald in Our Midst

Is this street team still alive? Cause I was thinking of joining ;)

Profile  

Ehh...Siis jos haluaa liittyä Street Teamiin, niin mitä pitää tehdä ja kostuuko mitään? (ei sillä että minkään perässä olisin, mut en nyt tajunnu :? )

And sorry, that was so much easier to write in finnish

Profile  

Huu, mä sain äidin käännytettyä Poets of the Fallin faniks tuossa viime vuoden kesänä ja parille kaverille olen lainannu levyjä. Tykkäsivät, mutta faneiksi asti eivät kuitenkaan. Äidin yks kaverikin on kova Poets -fani ja kolmestaan käydään keikoilla ja silleen :) Aina saa myös välillä kuulla äidiltä, kuinka se on taas valistanut työkavereitaan Poetseista :lol:

gone mad with the night
That's how you reshape destiny"

Profile  

Mä olen jossain vaiheessa sitä myspace-sivua hoitanut, mutta en ole ehtinyt tekemään sille mitään enää moneen vuoteen :( Pahoitteluni. Sen voisin sieltä kyllä poistaa ja joku voisi pistää uuden sivun pystyyn sinne tai Facebookiin.

Profile  

A Storyteller in the House

Valottakaas nyt vähän uudempaa fania (reilu pari vuotta sitten vasta "löysin" Poetsit ja 4 keikkaa vasta takana).
Eli mistä tässä Street teamissa on kyse? Mitä työ teette ja silleen? :D

Ainakin senverran ymmärsin että faneja yritetaan lisää "värvätä" :D
Vähän olen sitä yrittänytkin. Yhden kaverin sain raahattua yhdelle keikalle kun parista Poetsien biisistä joskus tykkäsi kovasti ,mutta se ei johtanut sit sen enempään ja nyt sain 7.4. Jämsän keikalle raahattua pikkuveljen ja sen tyttöystävän. Kehuivat kyllä että hyvin vetivät ja laulajakin osasi ihan oikeati laulaa :) ja että saattavat lähteä kyllä toistekin :)

Profile  

Mä olen ainakin tuota "värväystä" harrastanut :D Ja myöskin mainostellut Poetseja pitämällä pinssejä laukussa ja paitoja päällä.

gone mad with the night
That's how you reshape destiny"

Profile  

A Storyteller in the House

Street Teamit promoaa bändejä yms. nimensä mukaisesti katutasolla. Mä ole kovin kausiluonteisesti tehnyt kaiken näköistä, ehkä enemmän myös muille joilla ei muuta markkinointia tai radiosoittoa. Poetsit ku on semitunnettuja.

Mut olen laittanut ravintoloihin, festareille, radioille toivetta, että ottavat ohjelmistoon ks. orkesterin, järkännyt teemabileitä, söhrännyt ravintoloiden vessoja (nnitä jotka oli jo sotkuisia), levittänyt mainoksia, tarroja yms. Tietenkin ostanut kavereille levyjä. Mainostan juuri pinsseillä ja paidoilla yms. bändiä. Facebookissa mainostanut. Kaverieta tietysti yrittänyt saada keikoille, muuta suoraan sanottuna mulla on musiikkirajoitteisia kavereita. Tietenkin julkisten paikkojen söhrääminen on laitonta ja ei missään nimessä kannatettavaa. Olen myös myös liikkunut verkossa chateissa, keskustelufoorumeilla, blogeissa. Sekin jo tavallaan promoaa, että käy kaikissa gallupeissa ja äänestyksissä äänestämässä omaa suosikkia.Ja kaikennäköistä muuta pientä, mitä sponttaanisti on mieleen tullut. Luovuutta, luovuutta.

Ja tärkeintä... Olen aina valmis puhumaan poetseista.. puhun Poetseista niin paljon, että kavereita oksettaa :) Ne ei oikeasti kestä kun mää kerron joka ikisen pienen yksityiskohdan keikoista.. Tietenkin viimeaikoina kun en tiedä välttämättä aina yhtä paljon poikien yksityiselämästä kuin puolitutut keskusteltoverit, niin mun uskottavuus on horjunut, mut mä olenkin musiikkia mainostamassa.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 446 posts ]  Go to | Previous 1 ... 11, 12, 13, 14, 15