_Maria_ wrote:
LivingDeathGirl wrote:
CrimsonCat wrote:
Olisi muuten mukavaa, jos niitä uusia keikkoja tulisi edes yksi Lahteen tai miksi ei myös tänne Kouvolaankin

Juu, Kouvolaan kaivataan keikkoja

Öö, anteeksi kiukkuisuuteni, mutta eiks Kouvola ole jonkun reilun 130km päässä esim. Helsingistä? Minä nyt vaikka kävelisin keikkapaikalle jos tulisivat NOIN lähelle... 2010 bändi tuli 220km päähän Kaustiseen ja hihkaisin, että Oho, ne tulee melkein kotinurkille ja sinne on päästävä! Okei, ei kaikilla ole varaa esim. matkustamiseen tai aikaa ei ole yms. mutta... pistää kuitenkin vihaksi, koska he kuitenkin keikkailevat eteläisessä Suomessa suurimman osan ajasta... Olen kuitenkin pahoillani, jos pahoitin jonkun mielen! Olette hienoja ihmisiä kaikki, valituksista huolimatta!
itsehän en valita juuri koskaan...

Juu, ei tässä nyt minulla ollut ainakaan tarkoitus valittaa noista välimatkoista. Helsinkiin on täältä sellainen n. puolentoista tunnin matka, ei ole mikään pitkä tosiaan, mutta kun siellä ei tule niin usein käytyä (siellä ei esim. asu yhtään meidän sukulaisia, muutama tuttu vain) ja jos käydään niin päämääränä on yleensä Ikea. Ollaan kyllä joskus suunniteltu äidin kanssa, että mennään joskus Hesaan jollekin keikalle.
Vaikka niitä keikkoja olisi pilvin pimein täällä Etelä-Suomessa, niin ei meilläkään ole varaa aina niillä käydä (itse on tullut käytyä kahdella PotF:n keikalla koko elämäni aikana ja molemmat vaan sattuivat olemaan Lahdessa).
Lahden ja Kouvolan kannalta ajattelin sitä, että äitini hyvä ystävä joka asuu Lahdessa, on myös PotF-fani ja meidän on helpompi järjestää yöpymiset toistemme luona, jos joku keikka sattuu tulemaan kohdalle jompaan kumpaan kaupunkiin
Ja en pahoittanut mieltäni, ymmärrän sen että niitä keikkoja ei oikein paljon ole järjestetty Pohjois-Suomessa, eniten häiritsee se kun Suomen keikat ovat vähentyneet huomattavasti, mutta ulkomaillakin niitä faneja tietysti on. Mutta peukkuja pystyyn ja toivotaan että niitä keikkoja tulee ja tasapuolisesti Suomeen lisää vielä joskus.
Lunarwolf wrote:
Tosi outo kommentti! Pojat kuitenkin oli vuonna 2006 House of Rockissa ja paikka oli loppuunmyyty...Itse en muistaakseni siellä ollut, mutta 2005 Rytmikatissa kylläkin. Sieltä on kyllä parhaimmistoon kuuluvia keikkamuistoja <3
Niin, en minäkään oikein tajua miten Poetsit ei muka voisi tulla tänne. Harmi, kun en itse ollut mikään suurfani tuolloin 2005-2006 vuosina. Ja ikääkin oli mulla tuolloin semmoiset 11-12 vuotta, että en ihan olisi noille keikoille päässyt