We'll play at the Park Live Festival in Moscow on Friday June 28th 2013! More info, schedules and the full lineup: http://t.co/dgv4Kl9XWI 2 days ago
-- Poets of the Fall on Twitter

Post new topic Reply to topic  [ 12338 posts ]  Go to | Previous 1 ... 400, 401, 402, 403, 404 ... 412 Next
Author Message
Shakespeare's Worst Nightmare

Tänään postimies toi Alchemyn ja lipun<3 No End, No Beginning on soinut toistolla siitä lähtien. UPEA kappale! Perjantaina odotellessa! 8)

Profile  

A True Poet of Them All

kazu wrote:
Tänään postimies toi Alchemyn ja lipun<3 No End, No Beginning on soinut toistolla siitä lähtien. UPEA kappale! Perjantaina odotellessa! 8)

Samoja fiilistelen, tosin uuden paidan kera <3
Ihanata! Mukava kun keväällä tällaista kivaa on aina tiedossa. Lähes aina ainakin :)

Can you hear me, I know I'm just a whisper
Can you hear me, brother mine, sweet sister
Love will find an answer

Poets of the Fall - Can You Hear Me

Profile  

A True Poet of Them All

Location: Where you'd least expect; train of thought (Finland)
Ai että! Kuuntelin tossa äsken NENBin vaan 2 kertaa putkeen ja nyt jo soi päässä kertsi.... :D 8) Hyvät lyriikat on ja muutenkin; melodia, pitkä kitarasoolo ja To be continued...

Ihanaa Putoksen Pajatso ihanaa! :mrgreen:

Profile  

Jack-Smoking-Fingers-in-a-Box

Avasin levyn ja katsoin mukana tulevaa lehtistä ja ensimmäisellä aukeamalla hämmästyin nähdessäni Samuli Putron :D mut sitten tarkemmin katsottuna hän olikin Marko...

:o No End, No Beginning on kyllä harvinaisen kaunis biisi. Marko kuulostaa hieman Ozzylta, If it's just one life we're given, one time you're living, kohdassa. :D Ja varmasti Ollille nautinto soittaa tätä biisiä <3 Tuli myöskin tästä biisistä mieleen SoL:n ja CoR:n ajat, huoh! :oops:

Tämän biisin on tultava Tavastialla huomenna, hemmetti! Mult mennee Tavastia-neitsyys huomenna! Jänskättää, vähän niinkuin inssi, joka meni ekalla läpi, toivottavasti myös tämä kokemus! :wink: :roll: :D

Tästä postauksesta tuli hymiöhyökkäys.

"Euphoria I´m here
So please come in and help me to deny
To numb my will, some more wine, to help me fly
I´m so afraid to try..."

Profile  

No End, No Beginning on aivan ihana, mahtava biisi! <3 Ja toivottavasti se kuullaan huomenna keikalla ku pääsee pitkästä aikaa keikalle! :D

Profile  

Any survivors from last night´s gig? :D

Profile  

VR:n uusi slogan: "And we're already too late if we arrive at all" :D No, perille pääsi kuhan päästiin ensin vaan liikkeelle!

Kiitokset mahtavasta keikasta ja kuultiinhan se Roses, pitkän odotuksen jälkeen!
Uusi video on hieno! :D

Profile  

A Bard and a Trickster

En ookkaan pitkään aikaan tänne kirjotellu. On ollu koulukiireitä ja autokoulussa menny aikaa. Onneks autokoulun ensimmäinen vaihe nyt ohi ja kortti tuli! :) Tykkään kovasti uudesta videosta ja sen sanomasta ja myös uudesta biisistä ♥ En tiedä miksi mutta CYHM -videossa siinä kohas, jossa Markolla on vaan valkosta päällä niin tulee mieleen Antti Tuiskun Hyökyaalto -video :D Tällästä mulla. Toivotan kaikille oikein mukavaa kevään odotusta eiköhän se sieltä pian tule! :) Innolla odotan myös tulevan kesän keikkoja toivottavasti pääsen poikia näkemään! :)

No-one else can heal your wounds"

Profile  

Uusi video on tosiaan ihana! Rakastuin ensinäkemältä, kun unenpöpperöisenä zombina perjantaiaamuna katselin Voicea, olin jopa unohtanut ensinäytön olevan silloin kymmentä yli 7 ja uusi video piristi mukavasti kouluaamua :)
Se Markon raitapaita on muuten siisti (tahtoo samanlaisen :lol: )
Olisi muuten mukavaa, jos niitä uusia keikkoja tulisi edes yksi Lahteen tai miksi ei myös tänne Kouvolaankin :roll:

gone mad with the night
That's how you reshape destiny"

Profile  

CrimsonCat wrote:
Olisi muuten mukavaa, jos niitä uusia keikkoja tulisi edes yksi Lahteen tai miksi ei myös tänne Kouvolaankin :roll:

Juu, Kouvolaan kaivataan keikkoja :D

Profile  

sirkka wrote:
VR:n uusi slogan: "And we're already too late if we arrive at all"

Et usko kuinka paljon nauroin :D

Minäkin selvisin nostalgia-aalloista, en ollut kuullut joitakin biisejä vuosiin! Nukuin keikan jälkeen 11 tuntia ja nyt rupee jo heräilemään :D

Profile  

kazu wrote:
sirkka wrote:
VR:n uusi slogan: "And we're already too late if we arrive at all"

Et usko kuinka paljon nauroin :D

Minäkin selvisin nostalgia-aalloista, en ollut kuullut joitakin biisejä vuosiin! Nukuin keikan jälkeen 11 tuntia ja nyt rupee jo heräilemään :D

Junassa ei hirveesti naurattanu, meinas nätisti sanottuna alkaa vituttaan ku eilinen juna Ouluun oli 55 min myöhässä ku sitten loppujen lopuksi päästiin perille!!! Voihan kele tana! Mutta onneksi oli hyvää musiikkia mitä kuunnella aikansa kuluksi! :D

Profile  

LivingDeathGirl wrote:
CrimsonCat wrote:

Mä muuten muistan, kun äiti joskus parisen vuotta sitten sattui joltain House of Rockin työntekijältä kysymään voisiko heittää keikkatoiveella, että Poets of the Fall tulisi keikalle sinne, niin se tyyppi sano jotain, että "liput olisi niin kalliita ettei kukaan ostaisi niitä ja tulisi sinne keikalle" ja että "Kouvola on niin kallis kaupunki keikkojen kannalta" tai jotain tuollaista se oli sanonu.
Tietäisipä se jätkä vaan kuinka iso fanikanta Pojilla on...

gone mad with the night

Profile  

LivingDeathGirl wrote:
CrimsonCat wrote:

Öö, anteeksi kiukkuisuuteni, mutta eiks Kouvola ole jonkun reilun 130km päässä esim. Helsingistä? Minä nyt vaikka kävelisin keikkapaikalle jos tulisivat NOIN lähelle... 2010 bändi tuli 220km päähän Kaustiseen ja hihkaisin, että Oho, ne tulee melkein kotinurkille ja sinne on päästävä! Okei, ei kaikilla ole varaa esim. matkustamiseen tai aikaa ei ole yms. mutta... pistää kuitenkin vihaksi, koska he kuitenkin keikkailevat eteläisessä Suomessa suurimman osan ajasta... Olen kuitenkin pahoillani, jos pahoitin jonkun mielen! Olette hienoja ihmisiä kaikki, valituksista huolimatta! itsehän en valita juuri koskaan... ;) :roll:

Tavastian keikka oli... ihana! Stay <3 Late Goodbye <3 No End, No Beginning <3 ja kohta mä lisään tähän kaikki biisit mitä kuulimme :D
Klubi paikkana oli pettymys, suoraan sanottuna! :(
Pojat vetää kuitenkin hienosti, siitä ei päästä mihinkään!
Tiiä sitten oliko tuo viimeinen keikka minne pääsee, toivottavasti ei! :cry:

Pojille suuret kiitokset mieleenpainuvimmasta keikasta vähään aikaan! <3

"Euphoria I´m here
So please come in and help me to deny
To numb my will, some more wine, to help me fly
I´m so afraid to try..."

Profile  

A Talespinner in the Ring

Uusi video on aivan mahtava! Katon sen varmaan 3 kertaa päivässä. Ekan kerran kun näin CYHM ja Marko ilmesty ruutuun raitapaidassaan niin repesin. :D Sehän näytti ihan mun kaverilta! Samantyylinen pitkähihanen, 'ujot' liikkeet jne.

No End, No Beginning vaikutti jotenkin tylsältä ensin. Vasta näin 5 kuuntelukerralla (ja sanojen tutkiskelulla) se alkaa aueta. Uusi musiikki vaatii totuttelua ja pureskelua.. :roll:

Mutta levyä ja lippua odottelen vielä saapuvaksi postiluukusta.
Ja keikkoja, jos pojat vaikka tulisivat Kuopioon... :?

Profile  

CrimsonCat wrote:
Mä muuten muistan, kun äiti joskus parisen vuotta sitten sattui joltain House of Rockin työntekijältä kysymään voisiko heittää keikkatoiveella, että Poets of the Fall tulisi keikalle sinne, niin se tyyppi sano jotain, että "liput olisi niin kalliita ettei kukaan ostaisi niitä ja tulisi sinne keikalle" ja että "Kouvola on niin kallis kaupunki keikkojen kannalta" tai jotain tuollaista se oli sanonu.
Tietäisipä se jätkä vaan kuinka iso fanikanta Pojilla on...

Tosi outo kommentti! Pojat kuitenkin oli vuonna 2006 House of Rockissa ja paikka oli loppuunmyyty...Itse en muistaakseni siellä ollut, mutta 2005 Rytmikatissa kylläkin. Sieltä on kyllä parhaimmistoon kuuluvia keikkamuistoja <3

Pikkuhiljaa on alkanut toipua perjantaista..Keikkaraportti on työn alla :)

Profile  

_Maria_ wrote:
LivingDeathGirl wrote:
CrimsonCat wrote:

Öö, anteeksi kiukkuisuuteni, mutta eiks Kouvola ole jonkun reilun 130km päässä esim. Helsingistä? Minä nyt vaikka kävelisin keikkapaikalle jos tulisivat NOIN lähelle... 2010 bändi tuli 220km päähän Kaustiseen ja hihkaisin, että Oho, ne tulee melkein kotinurkille ja sinne on päästävä! Okei, ei kaikilla ole varaa esim. matkustamiseen tai aikaa ei ole yms. mutta... pistää kuitenkin vihaksi, koska he kuitenkin keikkailevat eteläisessä Suomessa suurimman osan ajasta... Olen kuitenkin pahoillani, jos pahoitin jonkun mielen! Olette hienoja ihmisiä kaikki, valituksista huolimatta! itsehän en valita juuri koskaan... ;) :roll:

Juu, ei tässä nyt minulla ollut ainakaan tarkoitus valittaa noista välimatkoista. Helsinkiin on täältä sellainen n. puolentoista tunnin matka, ei ole mikään pitkä tosiaan, mutta kun siellä ei tule niin usein käytyä (siellä ei esim. asu yhtään meidän sukulaisia, muutama tuttu vain) ja jos käydään niin päämääränä on yleensä Ikea. Ollaan kyllä joskus suunniteltu äidin kanssa, että mennään joskus Hesaan jollekin keikalle.
Vaikka niitä keikkoja olisi pilvin pimein täällä Etelä-Suomessa, niin ei meilläkään ole varaa aina niillä käydä (itse on tullut käytyä kahdella PotF:n keikalla koko elämäni aikana ja molemmat vaan sattuivat olemaan Lahdessa).
Lahden ja Kouvolan kannalta ajattelin sitä, että äitini hyvä ystävä joka asuu Lahdessa, on myös PotF-fani ja meidän on helpompi järjestää yöpymiset toistemme luona, jos joku keikka sattuu tulemaan kohdalle jompaan kumpaan kaupunkiin :)

Ja en pahoittanut mieltäni, ymmärrän sen että niitä keikkoja ei oikein paljon ole järjestetty Pohjois-Suomessa, eniten häiritsee se kun Suomen keikat ovat vähentyneet huomattavasti, mutta ulkomaillakin niitä faneja tietysti on. Mutta peukkuja pystyyn ja toivotaan että niitä keikkoja tulee ja tasapuolisesti Suomeen lisää vielä joskus.

Lunarwolf wrote:
Tosi outo kommentti! Pojat kuitenkin oli vuonna 2006 House of Rockissa ja paikka oli loppuunmyyty...Itse en muistaakseni siellä ollut, mutta 2005 Rytmikatissa kylläkin. Sieltä on kyllä parhaimmistoon kuuluvia keikkamuistoja <3

Niin, en minäkään oikein tajua miten Poetsit ei muka voisi tulla tänne. Harmi, kun en itse ollut mikään suurfani tuolloin 2005-2006 vuosina. Ja ikääkin oli mulla tuolloin semmoiset 11-12 vuotta, että en ihan olisi noille keikoille päässyt :P

gone mad with the night

Profile  

A Storyteller in the House

Sehän nyt on ihan selvä että porukka toivoo niitä suosikkibändiensä keikkoja omalle paikkakunnalle tai ainakin lähemmäksi.
Osalla se kauemmaksi lähteminen ei onnistu ihan tuosta noinvain töiden sunmuiden takia.
Itselle meinasi sekin jo aiheuttaa päänvaivaa että saanko lapsia hoitoon että pääsen lähtemään sinne Helsinkiin.
Lisäksi rahaa upposi ihan kivasti matkoihin kun piti vielä yöllä taksilla tulla Tampereelta tänne Nokian perälle.
Nyt sitten jään odottelemaan tietoa että tulevatko Tammerfesteille.
Ei olisi sellaisen operaation takana se reissu :D

Profile  

A True Poet of Them All

Lunarwolf wrote:

Pikkuhiljaa on alkanut toipua perjantaista..Keikkaraportti on työn alla :)

Hyvä rarortti oli! Ihana fiilistellä kun ei itse paikalle päässyt. Kuin olis paikalla ollut, lähes. Keep them coming :)

Can you hear me, I know I'm just a whisper
Can you hear me, brother mine, sweet sister
Love will find an answer

Poets of the Fall - Can You Hear Me

Profile  

Moderator of Souls

Kiitos Lunarwolf raportista, oli todella kiva luettava :) Toivottavasti kirjoitat jatkossakin.

Sitten se pääasia. Vaikka tätä ei vielä näy keikkakalenterissa, Poetsit on näillä näkymin soittamassa Saaristo Open festareilla Kaarinassa la 11.6.2011. Päätin juuri, että itse olen tuonne menossa, ja nyt jo ihan täpinöissäni :)

http://www.saaristo-open.fi/

Profile  

That Voice Again

Hei,

Sain postissa myös Alchemyn kanssa seinälipun ja koska minulla ei ole ollut omaa huonetta enää pariin kymmeneen vuoteen, lahjoitan seinälipun sellaiselle henkilölle, jolla sitä ei vielä ole.

Eli ensimmäinen joka ilmoittaa tällä foorumilla haluavansa lipun saa sen postitse kuluitta.

Tj

Profile  

Moderator of Souls

Juhi wrote:
Hei,

Sain postissa myös Alchemyn kanssa seinälipun ja koska minulla ei ole ollut omaa huonetta enää pariin kymmeneen vuoteen, lahjoitan seinälipun sellaiselle henkilölle, jolla sitä ei vielä ole.

Eli ensimmäinen joka ilmoittaa tällä foorumilla haluavansa lipun saa sen postitse kuluitta.

Tj

Minulle please? :) :O Tämä alkaa mennä vallan omituiseksi. Miten mulla on näin paljon onnea yhtäkkiä?

Profile  

That Voice Again

Bingo pöydässä seitsemän, eli voittaja on löytynyt!

Näin maailma palkitsee, onneksi olkoon Dark Side of Light! :roll:

Tj

Profile  

Sain levyn + lipun tuossa pari päivää sitten. Voisin purkaa tuntemuksiani sen tiimoilta...
Ihmettelen, miksi levyt pitää aina olla muovissa ja pitää olla aika nero että sen saa pois.
Noh, kun sain levyn pois muovista ja avasin sen niin puhelinmyyjä soitti! :evil:
Se kysyi, että onko huono hetki. Vastasin rehellisesti: "Kyllä nyt vähän on!" Lupasi soittaa uudelleen paremmalla ajalla...
Kuuntelin levyn sitten useita kertoja läpi. Tykkään! :lol: Mutta levykin oli niin tiukassa, että pelkäsin että rikon sen. Ainoat kappaleet joista en pidä ovat Given and Denied ja Roses.

Profile  

Laakeri wrote:
Mutta levykin oli niin tiukassa, että pelkäsin että rikon sen

Sama täällä. Mulla meni varmaan kymmenen minuuttia saada molemmat levyt irti, kun pelkäsin niitten napsahtavan poikki jos liikaa riuhtaisen :lol: Eipä onneksi käynyt mitenkään.

gone mad with the night

Profile  

Moderator of Souls

CrimsonCat wrote:
Laakeri wrote:

Sama täällä.

Kiitos kun pelottelette etukäteen :mrgreen: Odottelen saapuvaksi huomenna tai alkuviikosta. Minulla tietysti menee rikki sitten...

Profile  

Dark Side of Light wrote:
CrimsonCat wrote:
Laakeri wrote:

Sama täällä.

Kiitos kun pelottelette etukäteen :mrgreen: Odottelen saapuvaksi huomenna tai alkuviikosta. Minulla tietysti menee rikki sitten...

Joo, se levy on niin tiukassa että tarviit sorkkaraudan apuun...No ei :P
Sitte menee ainakin rikki niin että räsähtää :D

gone mad with the night

Profile  

Moderator of Souls

Juhi wrote:
Bingo pöydässä seitsemän, eli voittaja on löytynyt!

Näin maailma palkitsee, onneksi olkoon Dark Side of Light! :roll:

Tj

Lippu tuli tänään perille ja se on hieno! Kiitos oikein paljon! Nyt kun vielä löytäisin ompelurasiani niin saisin siihen sellaiset kiinnityslenkit... ei kun etsimään :)

Profile  

Hauska kuulla, että muillakin oli ongelmia levyn irrottamisessa. :lol: Siskollekin kerroin, että tätä levyä ei kuunnella kovin usein jos irrotus on tämmöstä joka kerta.
Minulla on nimittäin kokemusta siitä miten levy menee rikki. Saksan oppikirjan mukana tuli CD aina joka kurssista. Yksi niistä oli napsahtanut siististi keskeltä poikki. Auts... :cry: Ei sitten kuunneltu sillä kursilla saksaa kotona.
Minunkin pitäisi keksiä joku juttu, jolla saisin lipun seinälle. Ei pysy sinitarralla eikä kaksipuoleisella teipillä. Jos olisin oikein luova voisin ommella lipun vaikka peittoon tai lakanaan tai tai.. :P

Profile  

Laakeri wrote:
Minunkin pitäisi keksiä joku juttu, jolla saisin lipun seinälle. Ei pysy sinitarralla eikä kaksipuoleisella teipillä.

Kerran minäkin pähkäilin miten saada eräs Nightwish-seinälippuni pysymään seinällä. Teippasin joka kulmaan kolmion muotoisen paperinpalan, laitoin sinitarraa niihin, laitoin seinälle ja ihan hyvin pysyi. Tosin nuppineuloillakin pysyy kiinni, mutta sitten lippuun tulee pienet reiät (ei tosin mitkään isot) :)

gone mad with the night

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 12338 posts ]  Go to | Previous 1 ... 400, 401, 402, 403, 404 ... 412 Next